Agencja INSIGNIA z początkiem września rozpoczęła współpracę z firmą TOTAL, producentem olejów silnikowych. Klient został pozyskany w wyniku działań new business agencji.
W ramach współpracy agencja przygotowała akcję promocyjną dla sektora B2B skierowaną do handlowców, warsztatów i sklepów specjalistycznych, oraz loterię skierowaną do konsumentów indywidualnych.
Istotnym elementem akcji promocyjnej są także materiały POS przyznawane warsztatom i sklepom za dokonanie zakupu olejów Total i Elf.
Materiały POS zawierają materiały promocyjne zapraszające klientów końcowych do udziału w loterii, w której można wygrać samochód Citroen C3, telewizory Samsung i ubrania F1. Szczegółowe informacje dotyczące loterii znajdują się na stronie www.wygrajztotal.pl.
Dodatkowo, dla punktów dystrybucji olejów został również zorganizowany konkurs fotograficzny na stronie www.zalogamistrzow.pl, w którym można wygrać wspólną jazdę z kierowcą rajdowym – Hubertem Ptaszkiem.
Agencja INSIGNIA odpowiada za opracowanie strategii działań i kreację kampanii, która - obok stworzenia dedykowanych landing pages (www.kierujsiewygrana.pl, www.wygrajztotal.pl i www.zalogamistrzow.pl) – obejmuje przygotowanie kreacji graficznych, key visuali i materiałów POS.
INSIGNIA zorganizowała i czuwa nad przebiegiem loterii.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/insignia-dla-marki-total